W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Pisanie biznesplanów

Z lewej strony logotyp Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój zawierający jedną gwiazdkę białą, jedną żółtą oraz jedną czerwoną na niebieskim tle, z prawej strony logo Unii Europejskiej, żółte gwiazdki ułożone w kółko na niebieskim tle oraz napis Unia Europejska Europejski Funduszu Społeczny. Na środku biało-czerwona flaga Polski z napisem Rzeczypospolita Polska

Termin kursu: 10 i 17.01.2022 w godzinach 15:00 – 18:30 oraz występnie 23.01.2022  w godzinach 8:30 – 15:00
Liczba godzin kursu: 16 godz. (1 godz. = 45 min)
Liczba osób: min. 10 – max. 15
Miejsce szkolenia: Wydział Mechaniczny, sala 622

Cel szkolenia

Celem kursu jest nauczenie studentów myślenia modelem biznesowym. Business Model Canvas  precyzyjnie opisuje, w jaki sposób organizacje tworzą i dostarczają wartość swoim klientom. Studenci podczas zajęć zapoznają się z teoretyczną podstawą tworzenia modeli biznesowych, starając się zrozumieć istotę każdego z elementów modelu. Zajęcia będą miały również charakter praktyczny, kiedy to studenci na podstawie Business Model Canvas  będą tworzyć model własnego biznesu. Warsztat będzie obejmował również metody skutecznego przekonywania inwestorów do własnego pomysłu.

Treści programowe

Co to jest model biznesowy CANVAS.

Omówienie elementów fundamentalnych szablonu modelu biznesowego tj: 

  1. Segmenty klientów
  2. Propozycja wartości (Mapa wartości oraz profil klienta. )
  3. Kanały
  4. Relacje z klientami
  5. Strumienie przychodów
  6. Kluczowe zasoby
  7. Kluczowe działania
  8. Kluczowi partnerzy
  9. Struktura kosztów

Projektowanie propozycji wartości. Dobór właściwego modelu biznesowego. Testowanie. Zapewnienie dopasowania. Mierzenie i monitorowanie. Omówienie możliwość wykorzystania modelu biznesowego w różnych podmiotach. Elementy biznes planu. BMC a biznes plan. Różnice między BMC a biznes planem. Kiedy stosujemy BMC, a kiedy biznes plan?

Rejestracja:

Warunkiem uruchomienia szkolenia jest zapisanie się minimum 10 osób.
Liczba miejsc jest ograniczona do 15 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.




    Wszystkie pola oznaczone * muszą być wypełnione aby formularz został wysłany.