W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Praca zlecona przez firmę Infortex Sp. z o.o

Praca zlecona przez firmę Infortex Sp. z o.o. w ramach projektu: „Realizacja systemu automatycznego rozpoznawanie cech istniejących produktów medycznych z  tekstowych źródeł opisujących ich właściwości” nr projektu: POIR.02.03.02-20-0001/16.

Finansowane w ramach: Działania 2.3 „Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw” Poddziałania 2.3.2 „Bony na innowacje dla MŚP” w ramach II osi priorytetowej: „Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.

Przedmiot umowy: Przedmiot umowy: przygotowanie modułu analizy semantycznej języka angielskiego kompatybilnego z dotychczasowym oprogramowaniem zamawiającego.

Cel projektu:

Celem efektu projektu jest poprawa jakości pracy użytkowników końcowych. Powstanie koncepcji produktu oparte jest na realnej potrzebie płynącej z rynku. Dzięki stworzonemu systemowi :

  • Analitycy w szpitalach zwiększą efektywność pracy
  • Lekarze otrzymają obiektywne i kompletne informacje o produktach medycznych
  • Pacjenci otrzymają lepiej dostosowane leczenie
  • Szpitale będą mogły optymalizować zakupy (znaleźć tańsze/lepsze zamienniki produktów)

Powstała w ramach projektu innowacja produktowa polega na stworzeniu modułu analizy sementycznej, będącego w stanie:

  1. Analizować różne źródła informacji o produkcie medycznym (publikacje naukowe z Google Scholar, PubMed, artykuły z czasopism medycznych, specyfikacje producentów itp.
  2. Wydobywać własności (atrybuty) produktów z poszczególnych źródeł.
  3. Tworzy zunifikowaną formę własności produktów w celu umożliwienia porównania ich ze sobą. Różni producenci mogą różnie opisywać te same cechy (np. twardość może być tym samym co odporność na zarysowania).
  4. Rejestrować charakterystykę rozkładów własności produktów.
  5. Proponować najlepiej dopasowany produkt do potrzeby użytkownika (zdefiniowanej zapytaniem).

Instytucja Pośrednicząca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Wartość zlecenia: 484 128,00 zł

Okres realizacji pracy: 01.12.2016 r.- 24.05.2018 r.

Jednostka realizująca: Wydział Informatyki Politechniki Białostockiej

Kierownik Pracy: dr hab. Dorota Mozyrska