Zadania
Zadanie 1
Organizacja szkoleń/warsztatów wprowadzających do tematyki projektowania uniwersalnego, umożliwiających realizację zajęć ze studentami, których celem będzie uświadamianie różnorodności grup/osób funkcjonujących w społeczeństwie.
Zadanie 2
Wsparcie kompetencji kadry dydaktycznej Wydziału Architektury w zakresie umiejętności stosowania zasad projektowania uniwersalnego w procesie kształcenia.
Zadanie 3
Wsparcie kompetencji kadry dydaktycznej Wydziału Budownictwa i Nauk o Środowisku w zakresie umiejętności stosowania zasad projektowania uniwersalnego w procesie kształcenia.
Zadanie 4
Wsparcie kompetencji kadry dydaktycznej Wydziału Elektrycznego w zakresie umiejętności stosowania zasad projektowania uniwersalnego w procesie kształcenia.
Zadanie 5
Wsparcie kompetencji kadry dydaktycznej Wydziału Informatyki w zakresie umiejętności stosowania zasad projektowania uniwersalnego w procesie kształcenia.
Zadanie 6.
Wsparcie kompetencji kadry dydaktycznej Wydziału Inżynierii Zarządzania w zakresie umiejętności stosowania zasad projektowania uniwersalnego w procesie kształcenia.
Zadanie 7
Wsparcie kompetencji kadry dydaktycznej Wydziału Mechanicznego w zakresie umiejętności stosowania zasad projektowania uniwersalnego w procesie kształcenia.