W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Szacowanie wartości zamówienia dotyczące pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć wprowadzających do tematyki projektowania uniwersalnego i uświadamiających potrzeby osób z niepełnosprawnościami

21-04-2022

Z lewej strony logotyp Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój zawierający jedną gwiazdkę białą, jedną żółtą oraz jedną czerwoną na niebieskim tle, z prawej strony logo Unii Europejskiej, żółte gwiazdki ułożone w kółko na niebieskim tle oraz napis Unia Europejska Europejski Funduszu Społeczny. Na środku biało-czerwona flaga Polski z napisem Rzeczypospolita Polska

 

Szanowni Państwo,

Zwracamy się z prośbą o przesłanie oferty i wyceny zakupu i dostawy pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć wprowadzających do tematyki projektowania uniwersalnego i uświadamiających potrzeby osób z niepełnosprawnościami:

Symulatory

Część I: Symulatory zaburzenia widzenia – 1 zestaw

Okulary symulacyjne powinny symulować 5 różnych typów upośledzenia widzenia na kilku poziomach zaawansowania:

1. mroczek centralny
2. widzenie tunelowe
3. retinopatia cukrzycowa
4. obniżona ostrość wzroku
5. jednoimienna hemianopsja

Niezbędne narzędzie edukacyjne dla rehabilitacji wzroku. Pozwala osobom widzącym lepiej zrozumieć problemy osób z dysfunkcją wzroku. Możliwość założenia na standardowe okulary pozwala idealnie odzwierciedlić daną dysfunkcję.

Część II:  Symulatory geriatryczne 1 zestaw

Zestaw powinien zawierać:

– symulator starości,

– symulator drżenia rąk,

– symulator utraty słuchu i szumów usznych,

– symulator zaburzenia widzenia,

– symulator zaburzeń oddechowych,

– symulator bólu pleców,

– symulator wad kręgosłupa,

– symulator bólu kolan.

Symulator geriatryczny pozwala młodszym ludziom przeżyć ograniczenia występujące w wieku, poprzez symulację zmian występujących podczas starzenia się.

Część III: Symulator niedowładu połowicznego (hemiparezy) – 1 sztuka

Symulator umożliwia odczucie niedogodności związane z niedowładem połowicznym.

Sprzęt rehabilitacyjny

Część IV: Balkoniki –2 sztuki (jeden model z kółkami, drugi bez kółek)

Balkoniki rehabilitacyjne do poruszania się i pionizacji pacjentów przeznaczone dla osób niepełnosprawnych, ze schorzeniami narządu ruchu, starszych czy posiadających problemy z samodzielnym poruszaniem się. Balkoniki mogą być także wykorzystywane do samodzielnej nauki chodzenia po przebytej chorobie lub urazie. 

Część V: Kule – 4 sztuki (2 różne zestawy po 2 pary)

Część VI: Laska czwórnóg – 1 sztuka

Część VII: Laski dla niewidomych – 3 sztuki

Część VIII: Laska inwalidzka – 2 sztuki

Część IX: Podpórki – 2 sztuki

Rampy do pokonywania progów/ stopni

Część X: Rampa podjazdowa składana (do pokonywania progów) – 1 zestaw

Część XI: Rampa teleskopowa (do pokonywania stopni) – 1 zestaw

Wózki:

Część XII: Wózek tradycyjny 1 sztuka

Część XIII: Wózek aktywny 1 sztuka

Część XIV: Wózek elektryczny 1 sztuka

 

Miejsce dostawy: Politechnika Białostocka w Białymstoku

 

Ofertę z wyceną proszę przesłać na adres e-mail: zaprojektowani@pb.edu.pl do dnia 22.04.2022 r., w temacie wiadomości proszę wpisać: „Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć wprowadzających do tematyki projektowania uniwersalnego i uświadamiających potrzeby osób z niepełnosprawnościami”