W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Konsultacje Kryzys psychiczny

02-07-2021

Zestawienie znaków: Fundusze Europejskie, Barwy Rzeczypospolitej Polski, Unia Europejska

Zapraszamy pracowników dydaktycznych do wzięcia udziału w bezpłatnych konsultacjach dotyczących Prowadzenia zajęć akademickich z udziałem osób w kryzysie psychicznym.

Kryzys psychiczny może być udziałem każdego, nie powinien być jednak przyczyną rezygnacji ze studiów lub wykluczenia osób doświadczających kryzysu psychicznego ze społeczności akademickiej. 

Podczas konsultacji dowiedzą się Państwo jak pracować z osobami z doświadczeniem kryzysu psychicznego oraz przećwiczą w sposób praktyczny umiejętności reagowania i udzielania im wsparcia.

Grupa docelowa:

Kadra dydaktyczna

Godzinne indywidualne konsultacje online odbędą się w godzinach 9-15 w następujących dniach:

  • 23.07 (piątek)
  • 26.07 (poniedziałek)
  • 28.07 (środa)
  • 30.07 (piątek)

Chętne osoby do uczestnictwa w konsultacjach prosimy o zgłoszenia mailowe na adres: e.wroblewska@pb.edu.pl w tytule podając Konsultacje Kryzys psychiczny, a w treści maila dzień i godzinę na jaką chcą się Państwo zapisać.

W razie pytań dot. rejestracji i dostępnych godzin proszę o kontakt z Panią Emilia Wróblewską pod nr tel. 85 746 91 42

Osoby, które nie brały jeszcze udziału w szkoleniach lub konsultacjach w ramach projektu PB Dostępna, proszę zapoznać się z Regulaminem projektu  (Regulamin uczestnictwa w projekcie PB Dostępna) oraz przed rozpoczęciem zajęć dostarczyć do Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami (pok. 39C budynek Rektoratu) wypełnione: