Organizacja wydarzeń koordynowanych przez studentów
W celu sprawnej i terminowej organizacji wydarzeń studenckich z zakresu konkursów, turniejów, olimpiad inicjowanych i koordynowanych przez studentów Wydziału, w szczególności członków kół naukowych, uprzejmie przypominam, że do zadań po stronie inicjatorów/koordynatorów przedsięwzięcia należy złożenie do Prorektora ds. Studenckich, za pośrednictwem Centrum Spraw Studenckich, Dydaktyki i Rekrutacji następujących dokumentów:
- Wniosku o finansowanie przedsięwzięcia w ramach działalności studenckiej/doktoranckiej zgodnie z wzorem określonym w WNIOSEK O FINANSOWANIE (DOCX, 21 KB) (w przypadku braku kosztów – możliwe jest złożenie podania z opisem przedsięwzięcia, akceptacją opiekuna, gdy koordynatorem jest członek koła naukowego i opinią Dziekana Wydziału);
- Wniosku o wydanie opinii prawnej (zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 4 do zarządzenia Rektora PB Nr 26/2021) zaakceptowanego przez Dziekana Wydziału, ze wskazaniem osoby odpowiedzialnej merytorycznie za sprawę (dziekan/opiekun koła naukowego) i osoby do kontaktu (student pomysłodawca/koordynator) nt. projektu Regulaminu wydarzenia;
- Wniosku o organizację wydarzenia (imprezy) zgodnie z zarządzeniem Rektora PB Nr 123/2023.
Centrum Spraw Studenckich, Dydaktyki i Rekrutacji informuje organizatorów na Wydziale o akceptacji przez Prorektora wniosku w sprawie finansowania przedsięwzięcia, zgodzie Rektor PB na organizację wydarzenia, wspiera merytorycznie oraz monitoruje przebieg procedur finansowania przedsięwzięcia (złożenie odpowiednich wniosków o finasowanie, wniosków o zakup, opis faktur).