Egzaminowanie w Eduportalu – webinar dla wykładowców
15-01-2021Bezpłatne webinary dla wykładowców Politechniki Białostockiej odbędą się 18 i 21 stycznia za pośrednictwem aplikacji Teams.
Podczas szkolenia odpowiemy na następujące pytania:
- Jak utworzyć egzamin w ścieżce szkoleniowej oraz tzw. wolnostojący?
- Jakiego rodzaju pytania są dostępne w egzaminie?
- Jak student ma przesłać plik z odpowiedzią ma zadanie?
- Jak skopiować zadania egzaminacyjne z utworzonego wcześniej testu?
- Jak zaimportować plik z pytaniami z excela?
- Czy można współtworzyć egzamin z innym wykładowcą?
- Jak dodać egzamin do biblioteki, tak by można było w przyszłości z niego ponownie skorzystać?
- Jak wprowadzać równania w pytaniach egzaminacyjnych (m.in. LaTeX)?
- Jak ustawić i ewentualnie zmienić datę dostępności egzaminu?
- Jak przypisać użytkowników do spotkania i wysłać powiadomienia o egzaminie?
- Jak pobrać wyniki egzaminu?
- Jak poinformować studentów o wynikach egzaminów i przekazać informacje o pracy zaliczeniowej?
18.01.2021 o 8:30
Link do spotkania: teams.microsoft.com
21.01.2021 o 17:00
Link do spotkania: teams.microsoft.com
Webinary prowadzone będą za pośrednictwem aplikacji Teams. Tylko osoby posiadające aktywne konto w Office365 i zalogowane przy pomocy loginu typu „i.nazwisko@st.pb.edu.pl” lub „identyfikator@student.pb.edu.pl” będą mogły wziąć udział w spotkaniu.
Ewentualne prośby o założenie konta oraz o reset hasła należy przesyłać z imiennego, służbowego konta pocztowego (i.nazwisko@pb.edu.pl) lub z adresu podanego w USOSweb (w przypadku studentów) na adres: office365 [at] uci.pb.edu.pl .
Instrukcja, jak dołączyć do wydarzenia znajduje się na stronie: Webinar_How_to
W przypadku sytuacji losowych zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub sposobu przeprowadzania webinaru, o czym poinformujemy na stronie UCI (pb.edu.pl/uci/aktualnosci).