W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Egzaminowanie w Eduportalu – webinar dla wykładowców

15-01-2021
W związku ze zbliżającą się sesją egzaminacyjną zapraszamy zainteresowanych nauczycieli akademickich do udziału w szkoleniach przybliżających przydatne funkcje platformy CKZ.

Bezpłatne webinary dla wykładowców Politechniki Białostockiej odbędą się 18 i 21 stycznia za pośrednictwem aplikacji Teams.

Podczas szkolenia odpowiemy na następujące pytania:

  1. Jak utworzyć egzamin w ścieżce szkoleniowej oraz tzw. wolnostojący?
  2. Jakiego rodzaju pytania są dostępne w egzaminie?
  3. Jak student ma przesłać plik z odpowiedzią ma zadanie?
  4. Jak skopiować zadania egzaminacyjne z utworzonego wcześniej testu?
  5. Jak zaimportować plik z pytaniami z excela?
  6. Czy można współtworzyć egzamin z innym wykładowcą?
  7. Jak dodać egzamin do biblioteki, tak by można było w przyszłości z niego ponownie skorzystać?
  8. Jak wprowadzać równania w pytaniach egzaminacyjnych (m.in. LaTeX)?
  9. Jak ustawić i ewentualnie zmienić datę dostępności egzaminu?
  10. Jak przypisać użytkowników do spotkania i wysłać powiadomienia o egzaminie?
  11. Jak pobrać wyniki egzaminu?
  12. Jak poinformować studentów o wynikach egzaminów i przekazać informacje o pracy zaliczeniowej?
Terminy i linki dostępowe:

18.01.2021 o 8:30

Link do spotkania: teams.microsoft.com

21.01.2021 o 17:00

Link do spotkania: teams.microsoft.com

Webinary prowadzone będą za pośrednictwem aplikacji Teams. Tylko osoby posiadające aktywne konto w Office365 i zalogowane przy pomocy loginu typu „i.nazwisko@st.pb.edu.pl” lub „identyfikator@student.pb.edu.pl” będą mogły wziąć udział w spotkaniu.

Ewentualne prośby o założenie konta oraz o reset hasła należy przesyłać z imiennego, służbowego konta pocztowego (i.nazwisko@pb.edu.pl) lub z adresu podanego w USOSweb (w przypadku studentów) na adres: office365 [at] uci.pb.edu.pl .

Instrukcja, jak dołączyć do wydarzenia znajduje się na stronie: Webinar_How_to

W przypadku sytuacji losowych zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub sposobu przeprowadzania webinaru, o czym poinformujemy na stronie UCI (pb.edu.pl/uci/aktualnosci).