W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Platforma edukacyjna CKZ

Dostęp do platformy uzyskujemy poprzez stronę logowanie.

Dane do logowania

Wszyscy pracownicy naukowi, dydaktyczni oraz naukowo-dydaktyczni, a także studenci z chwilą rozpoczęcia pracy/studiów na Politechnice Białostockiej mają tworzone konta i mogą dowolnie kreować przestrzeń dydaktyczną.
Dane do logowania są takie jak do systemu USOSweb.

Instrukcje obsługi

Instrukcje obsługi platformy edukacyjnej dla studentów oraz pracowników są dostępne po zalogowaniu z poziomu menu górnego: Portal / Instrukcje lub pod adresami:
https://ckz.pb.edu.pl/Strona/Instrukcje-uzytkownika-Portalu-Edukacyjnego—Pracownik–

https://ckz.pb.edu.pl/Strona/Instrukcje-uzytkownika-Portalu-Edukacyjnego—Student-
 

Główne funkcjonalności Platformy edukacyjnej CKZ:
  • udostępnianie biblioteki szkoleń elektronicznych;
  • budowanie zaawansowanych programów nauczania;
  • łatwe tworzenie szkoleń elektronicznych, materiałów edukacyjnych, testów i ankiet;
  • wideokonferencje, wirtualne klasy, spotkania on-line;
  • monitorowanie aktywności i postępów w nauce;
  • wykorzystanie w procesie edukacji mechanizmów grywalizacji i social learning;
  • biblioteka wymiany materiałów;
  • zgodność ze standardami SCORM, AICC, Common Cartridge, IMS;
  • współpraca między użytkownikami – wymiana pomysłów/doświadczeń;
  • prowadzenie grup dyskusyjnych;
  • praca grupowa;
  • social learning;
  • chat;
  • wymiana dokumentów;
  • wiki;
  • newsletter;
  • współpraca z Office 365.
Czym się wyróżnia nasze rozwiązanie:
  • pełna integracja z usos – w tym automatyczne założenie przedmiotów i grup zajęciowych na podstawie danych dziekanatowych,
  • pełne wsparcie standardu WCAG 2.0 na poziomie AA umożliwiające wykorzystanie portalu przez osoby z niepełnosprawnościami,
  • działanie na smartfonach i tabletach,
  • obsługa i prowadzenie wideokonferencji,
  • wymiana materiałów edukacyjnych przez autorów za pomocą biblioteki materiałów,
  • łatwe tworzenie i udostępnianie materiałów edukacyjnych – również przy wykorzystaniu materiałów z zewnętrznych zintegrowanych w największych portalach edukacyjnych i społecznościowych takich jak np. YouTube, Wikipedia,
  • prowadzenie haromogramu zajęć on-line.