W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

KONSULTANT TELEFONICZNEGO WSPARCIA KLIENTA – oferta nr 29/2022

13-01-2022

KONSULTANT TELEFONICZNEGO WSPARCIA KLIENTA – oferta pracy ważna do 13.04.2022

lokalizacja:  Białystok

opis stanowiska:

  • wsparcie techniczne i merytoryczne dla Klientów firmy,
  • rejestracja i klasyfikacja przychodzących zgłoszeń,
  • aktywna współpraca z innymi działami wsparcia,
  • monitoring realizacji zgłoszeń,
  • monitoring rozliczeń z Klientami,
  • współpraca z Klientem.

wymagania:

  • wiedza z zakresu informatyki (budowa i konfiguracja PC, drukarki, sys. op. Windows, LINUX, sieci komputerowe),
  • podstawowa znajomość zasad księgowości,
  • biegłe posługiwanie się pakietem MS Office,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Jesteś zainteresowany ofertą? Wyślij e-mail na adres: kariera@pb.edu.pl