Rekrutacja do Academy of Businesswomen Leaders

21-07-2021
dziewczyna przy laptopie
Program jest skierowany do studentek ostatnich lat studiów oraz absolwentek do 27. roku życia. Udział w nim może być wyjątkową szansą dla kobiet, które kończą studia, są otwarte na dalszy rozwój osobisty, gotowe do zmiany i do podjęcia pracy w firmach partnerskich Fundacji im. Lesława A. Pagi. Rekrutacja trwa do 31 lipca.

Celem programu Academy of Businesswomen Leaders jest wsparcie młodych kobiet w rozwijaniu ich kompetencji zawodowych i społecznych oraz kształtowanie postaw, którymi kierować się będą w dorosłym życiu. Jest to jeden z flagowych programów Fundacji im. Lesława A. Pagi, mający za zadanie rozwój ambitnych kobiet. Szczególnie aktywne uczestniczki programu mogą liczyć na płatne staże w firmach partnerskich.

Akademia umożliwia spotkania kobiet z różnych branż. Jest to program, w ramach którego młode profesjonalistki budują fundamenty pod swoje życie zawodowe. Udział w nim to, zdaniem jednej z uczestniczek: „idealna okazja, by rozwinąć szeroki wachlarz umiejętności liderskich już na początku kariery”.

Rekrutacja do programu odbywa się przez formularz.

Szczegółowe informacje nt. Akademii są dostępne na stronie internetowej.

 

O Fundacji

Celem Fundacji im. Lesława A. Pagi jest działalność wspierająca rozwój gospodarczy i innowacyjność, promowanie przedsiębiorczości, działalność edukacyjna i oświatowo-wychowawcza promująca dobre praktyki w biznesie, wspieranie rozwoju osobistego i czynny udział w szerzeniu różnorodności oraz odpowiedzialności społecznej, a także działania związane z wyrównywaniem szans.


× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.