Obowiązek zgłaszania nieobecności pracownika PB
09-11-2020Uprzejmie przypominamy, że wszyscy pracownicy Politechniki Białostockiej mają obowiązek zgłaszania na adres powiadomienia@pb.edu.pl nieobecności wynikającej z rozprzestrzeniania się COVID-19.
W wiadomości należy podać następujące dane:
- imię i nazwisko, stanowisko, jednostka uczelni, w której jesteście Państwo zatrudnieni;
- określenie przyczyny absencji: kwarantanna / izolacja domowa / hospitalizacja;
- okres absencji;
- informacja o tym, czy potwierdzono u Państwa COVID-19;
- jeżeli mieszkacie Państwo w Hotelu Asystenta lub DS PB – informacja o tym;
- jeżeli już wcześniej zgłaszaliście Państwo nieobecność z powodu COVID-19, należy o tym napisać.
Dla ułatwienia można skorzystać z załączonej tabeli – wypełnić ją i przesłać na ww. adres.
Zgłoszenie nieobecności pracownika związanej z COVID-19