W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Jak uczyć robotyki i automatyki – warsztaty na PB

15-05-2019

Opracowanie wysokiej jakości innowacyjnych materiałów i narzędzi szkoleniowych dotyczących nauczania zawodowego w obszarze robotyki i automatyki – to zadanie projektu MILAN. Jego uczestnicy, naukowcy z Grecji, Estonii, Słowacji i Polski, przez tydzień (13-17 maja) pracują na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej.

Opracowane podczas spotkania na Politechnice materiały szkoleniowe MILAN zostaną umieszczone na interaktywnej platformie e-learningowej. Studenci, uczniowie i nauczyciele będą mogli z nich korzystać przy użyciu komputerów oraz urządzeń mobilnych, takich jak tablety i smartfony. Materiały, które wykorzystują nowoczesne rozwiązania ICT, w tym wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość, opublikowane zostaną w językach krajów – instytucji partnerskich projektu MILAN.

Projekt MILAN realizuje międzynarodowe konsorcjum, którego członkami są Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów z Warszawy, Uniwersytet Techniczny z Koszyc na Słowacji, Spojena Skola Juraja Henisha z Bardejowa na Słowacji, Uniwersytet Techniczny z Krety w Grecji, Uniwersytet Techniczny z Tallina w Estonii oraz Politechnika Białostocka (Wydział Informatyki). Nasz uczelnia jest liderem projektu.

Projekt MILAN jest realizowany w ramach programu Erasmus + 2018 w części dotyczącej „Otwartych i innowacyjnych praktyk w erze cyfrowej”. Jego wartość to ok. 370 tys. euro.